Saturday 1 December 2012

MY Degree- Future plan!



Salam sayang semua! Maaf setelah beberapa bulan “bertapa” dan diserang “virus” malas menghadkan diri untuk berkongsi info dengan reader n follower tentang perkembangan diri. Alhamdullilah , syukur pada ALLAH sekarang krik sudah pun selesai berkonvo dan berjaya memiliki ijazah sarjana muda ^_^ .Melawan malas belajar + masalah jiwa selama empat tahun berbaloi. Syukur diucapkan atas segala doa dan dorongan. Ijazah ini dihadiahkan kepada arwah nenek yang paling banyak memberikan sokongan untuk melihat kejayaan cucu kesayangan ini. Tapi Allah lebih menyayangi tanpa sempat cucu ini berkongsi rasa bahagia. Alfatihah untuk arwah nenek dan moga ditempatkan dikalangan orang beriman. AMIN. Buat ibu bapa dan keluarga yang banyak memberi dorongan nasihat + kewangan + leteran dll terima kasih atas segalanya.

           So apa perancangan krik? Syukur, setakat ini krik sudah mendapat beberapa panggilan untuk interview. Tetapi atas sebab dan musabab yang tidak dapat dielakkan interview tersebut ditolak. Insyallah ada peluang dan ruang lain yang akan terbentang. Insyallah. Sekarang krik bekerja dalam bidang yang tidak berkaitan dekat dengan kawasan rumah dan perniagaan online secara kecil-kecilan. Syukur atas segala rezeki. Target krik akan kembali berkelana ke bumi Selangor untuk mencari rezeki penghujung tahun ini atau awal tahun depan . Moga dipermudahkan segalanya amin. APA? Sambung master? Oh tidak…Mungkin tidak untuk masa ini. Masa depan hanya Tuhan yang tahu.

            Target sekarang untuk mendapat pekerjaan yang sesuai dan mula mengumpul harta! Atau bekerja keras untuk bayar hutang PTPTN yang berlambak . Nah. Mula mengatur hidup untuk masa depan! So usah ditanya soal kawin dalam masa terdekat.hehehe…

MY name : Number 18 and I'm proud with it!

Konvokesyen ke 14-UMS

FINALLY! Sarjana Muda dengan Kepujiaan Sains Makanan


Terima Kasih 

IT ME! 



p/s: Ilmu itu penting…Gunakan internet sebaiknya (boleh jadi medium bisnes yang baik..hehehehe)







1 comments:

Masmira Masri said...

congrats..esok my turb plak =)
http://myaleo.blogspot.com/2012/12/december-2012.html

Post a Comment

Si Cantik dan Kacak menulis...