Monday, 5 September 2011

Ashraf Muslim dah kawin??


ni gambo masa tunang jer..masa kawin di pakai jubah ala2 orang arabb
Salam semua..
krik bukannnya peminat tegar dunia hiburan..
tapi tadi terbaca beberapa cerita yg mengatakan Ashraf Muslim dah kawin..
mesti peminat yg giler2 kat dia frust menunggeng...
krik suker ga tgk citer ustaz Amirul ritu..
macm jadi jer kan dia berlakon dengan muka ala2 suci(ahakz)..
suker kalo banayk lagi drama2 macm tu..yg islamik...

khabarnya dia kawin di Mekah pada 1 syawal yang lepas...
dan of course lar ngan tunang dia kan..
katanya buat kecik2 jer...
nanti ade majlis akan dibuat di Melaka rasanya..
apa2 pun moga di bahagia...
hingga ke anak cucu..



p:s:Biler lar my turn nak kawin..hahhahahaa...lambattttt lagi......



12 comments:

Cik Domo said...

ur turn will come..sabo2..kui3

Krik Alfie said...

cik domo;ngeh2....lambat lagik...muda lagik..hahhahahaha...nikmati hidup membujang dulu

aien hermionie said...

sabo2.. hehehe

Krik Alfie said...

aien hermionie:hahhaha...sabo2 nak tunggu anak dara datang meminang nih..hahahahhaha

farah adila said...

kalau ada jodoh takkan kemana...
satu hari nanti sure kawin gakkkk..hihihi..;)

Krik Alfie said...

farah adila:hik hik hik...insyallah..ahakz...

faRHa@miSS Vio said...

asyraf tu hensem .. n baek ... jeles ...huhu

Krik Alfie said...

faRHa@miSS Vio:amboiii tang hensem disebut dulu baru baek..hahhaaha

Fairuz Fazilah said...

alhamdulillah. hope dia bahagia hingga anak cucu kan :)

Krik Alfie said...

Fairuz Fazilah;moga berkekalan..tak per tak gah majlis yg penting kekal sehingga akhir ayat(cewah ayatkan)heheheh

aien hermionie said...

klu cam tue aien nak g anta rombongan meminang r kat krik alfie

Krik Alfie said...

aien hermionie:malu lar (larik sembunyi diri belakang pintu samapi intai ikut langsir)hahhahhaaa.....

Post a Comment

Si Cantik dan Kacak menulis...