Thursday, 8 September 2011

Selamat Sampai Sabah...I Love UMS...

Salam semua reader..
akhirnya krik selamat sampai Sabah petang...
penat yang amat dan bosan yang melampau dok atas belon...
sampai2 petang tadi terus g check in kat hotel..
apa..krik..hotel....buat per?
hehehe...

sebenarnya krik bawak dua kawan yg nak pusing2 Sabah...diorg stay 3 malam sini..
so krik kena jadik pemandu pelancong tak bertauliah...
penat.baru jer lepas makan ikan bakar kat pasar pilipin...
kenyang yang amat..
dalam sejuk kat hotel ni krik gigihkan menaip...
oklah..sehingga berjumpa lagi ..
korang akan membaca titipan krik dari bumi Sabah lak....







12 comments:

IMANSHAH said...

belajar rajin2

Krik Alfie said...

IMANSHAH:tq2..rajin2 belajar..oh no..hehhee

Kongsi Apa2 Aje said...

salam perkenalan...
sudah 4low kamu...4low kongsi lak yer...

best yer makanan...tiba2 rasa lapar lak...huhu. suka entry kamu...jika ingin berkongsi.sila paste link entry anda di sini. pihak kongsi akan tolong pomot kan
http://kongsi-apa2-aje.blogspot.com/p/berkongsi-disini.html

mekasih (^_^)

Razil Tahir said...

sedapnyer.............
kalau saya gi Sabah, jd pemandu pelancong saya boleh??

Fendy said...

UMS bha....hoho....semua da start blaja....

Krik Alfie said...

Kongsi apa2 jer:tq2..dah follow ur blog balik

Krik Alfie said...

Razil Tahir:sedap2..best2..awek2 pun comel2..
boleh jer jadi pemandu pelancong...janji gua masuk dalam pakeg perbelanjaan.hhahahha

Krik Alfie said...

Fendy:ya sia bha..hahhaha...belajar oh belajar mana semangat belajar ku...

dilahbuzz said...

waaaaaa..sedap nye.satu masa nti nk jejak sabah gak.=)

Krik Alfie said...

dilahbuzz:jom2...krik leh jadik pemandu pelancong..ngeh2..bila lagi kan nak jalan2..

Anonymous said...

ada apew eh kt sabah tooH awk..

Krik Alfie said...

sini ada banyak tempat menarikkkk

Post a Comment

Si Cantik dan Kacak menulis...