Tuesday, 23 August 2011

Artis ..Melayu...Islam...Pegang Anjing???



Salam semua...dua tiga hari ni ader gambar artis yg pemes pegang2 anjing tersebar...artis ni boleh lar kata popular kot...
so krik tak mo komen or ulas panjang2..
takut tersalah informasi dan sebagainya...
kalo betul gambar tu dia.????.Ya ALLAH..mohon dijauhkan dari diri ini dan umat islam yg lain...
Aper kater anda???
layak kah artis dsebegini dijadikan idola???
tepuk dada tanya iman...
so saper artis tu
I
I
I
I
I
V
artis tu adalah Nanu Baharudin (pelakon)..









APA KATA ANDA???



7 comments:

miss nurul said...

lol. bnyk lg bntg hlal kot. aishh mcm tkde agame

jum sbggh blog. lyn video sedey ;(

http://secretmissnurul.blogspot.com/2011/08/ayah-tt.html

Krik Alfie said...

miss nurul:nama jer melayu islam...dan2 ramai lak jadikan sbgai idola..ish2...malu pader agama n bangsa...
ok nanti krik tgk2 k...

Anonymous said...

salam... tumpang tanya...apakah mksdud entri ini??n just nak bg pndapat...islam tak boleh ke pgang anjing??? sila tgok entri ni plak...
http://ibnumalek.blogspot.com/2010/04/hukum-memegang-babi-anjing.html

miss nurul said...

huhu. muke cantik kan biasa la.

cin anon- ... mmg haram kan

Krik Alfie said...

wslm anonymous:memang memegang anjing dibolehkan dalam hal2 tertentu dan keadaan tertentu,tapi bila kita pelihara untuk jadi haiwan peliharaan tidak dibolehkan kecuali untuk kes2 tertentu seperti menjaga rumah dan ladang..itupun terhad diluar rumah sahaja..

Syaza Zul said...

Macam dah takde binatang lain je.

Krik Alfie said...

Syaza:sajer jer kot nak buat kontroversi....ish2...tapir lagi lawa kot.hahhahahaa

Post a Comment

Si Cantik dan Kacak menulis...