Tuesday, 16 August 2011

Jatuh Cinta???

Takmo kata aper2.
rasa dah jatuh cinta dengan


!
!
!
!
!
!
!
V
HELIZA HELMI

Suker dengan perubahan2 yg dia lakukan
walaupun dulu kat UMS selalu jumpa dia kat kolej
tapi tak der maknanya nak tegur..(ambik ko)
skrg dah ader bisnes tudung agi...
kao nak leh check kat fb dia...



                                      

6 comments:

Aimie Diyanna Benignant said...

saya pun jatuh hati kat kak heliza jugak.. dia istimewa.. belum pernah jumpa. untungnya awak :)

ANA said...

rugi tu tak ngorat awal2 hee

Krik Alfie said...

aimie:dulu maser dia blajar kat UMS memang selalu jumpa dia....usha jauh jer kan..hahahaha....

Krik Alfie said...

ANA:hahhaha.tak der maknanya....hehehe..(gitu lak kan)hahaha...tapi mata dia memang cantik....

zifie said...

skodeng? haha.. dia suka makan goreng pisang. ingat lagi masa kat KG AB. asal petang mesti aku tunggu nak beli goreng pisang kat cafe AB.. sebab mesti jumpa dia..

Krik Alfie said...

zifie:uiikkkkss mana skodeng wehhhh(ayat cover)..selalu jumpa dia kat kg e jek..dia teman kawan2 dia makan (aku lah tu)..hahhaha

Post a Comment

Si Cantik dan Kacak menulis...